Норріс здобув перемогу в спринті в Сан-Паулу, забезпечивши дубль для команди "Макларен", в той час як Ферстаппен зміг зменшити втрати, фінішувавши на подіумі.


На початкових метрах траси лідери зберегли свої початкові позиції. Найбільш енергійним виявився гонщик команди "Ред Булл" Ферстаппен, який активно намагався тиснути на Леклера з "Феррарі", змагаючись за третю сходинку.

Поступово монегаск зміг стабілізувати перевагу над чинним чемпіоном. Однак, той продовжив триматися поруч завдяки DRS. Тим часом Норріс безуспішно намагався наздогнати партнера по команді Піастрі. На 18-му колі Ферстаппен таки пройшов Леклера.

Тим часом проблеми з двигуном "Хааса" німця Хюлькенберга змусили діяти "Макларен". Британська стайня наказала пілотам обмінятися позиціями в очікуванні сейфтікару. І справді, щойно Норріс пройшов Піастрі, як стюарди активували режим віртуального автомобіля безпеки.

Цей крок дирекції гонки фактично зірвав камбек Ферстаппена. Нідерландець виглядав цілком здатним нав'язати конкуренцію обом пілотам "Макларена". Та після відновлення гонки триразовий чемпіон світу отримав замало часу, щоб реалізувати потенціал.

Таким чином, Норріс отримав 8 очок за свою перемогу, що дозволило йому зменшити відставання від Ферстаппена в загальному заліку гонщиків на два бали. Піастрі заробив 7 очок. У топ-8 також увійшли Леклер, гонщик "Феррарі", Сайнс, Расселл з "Мерседес", Гаслі з "Альпін" та Перес на "Ред Буллі".

Related posts