Утеплилася: Наомі Кемпбелл позувала в розкішних пуховиках з шлейфом.
Модель знялася у рекламі відомого французько-італійського бренду верхнього одягу.
З 2017 року бренд Moncler співпрацює з різними дизайнерами та спільно з ними створює лімітовані колекції. Так, 54-річна британська модель та зірка 90-х Наомі Кемпбелл стала головною зіркою нової колаборації бренду та Едварда Еннінфула, колишнього головного редактора британського Vogue та стиліста. Це була дебютна робота чоловіка як дизайнера одягу. Вся колекція виконана в чорному кольорі та створена із сучасних матеріалів, здатних, за словами автора, "витримати кінець світу".
(перегортайте зображення вправо)
Наомі протестувала цю "колекцію для апокаліпсису", яка включала в себе як довгі, так і укорочені куртки, пуховики з подовженим шлейфом, тренчі, бушлати, рукавички з кишенями для грошей, а також різноманітні головні убори. Особливу увагу привертав дутий капор, здатний витримувати температуру до -20 градусів.
"Я хотів створити речі, які служитимуть вічно", -- зазначив Едвард.
Нагадаємо, що нещодавно Наомі Кемпбелл з'явилася на показі мод Chanel під час Тижня моди в Парижі. Вона була в елегантному білому tweed-костюмі, що складався з жакету з V-подібним вирізом та накладними кишенями, а також спідниці міді з високим розрізом. Свій образ модель доповнила стильними чорно-білими босоніжками на ремінцях і білою сумкою на ланцюжку.