В Україні гарантують надійний зв'язок під час відключень електроенергії: Федоров поділився подробицями.
Мобільні оператори почали підготовку до забезпечення стабільного звʼязку під час можливих відключень електроенергії взимку.
Цю інформацію озвучив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров, повідомляє UAINFO.org.
"Я провів зустріч з керівництвом компаній "Київстар" і "Водафон", а також до нас приєднався онлайн директор "Лайфселл". Ми обговорили ситуацію в сфері мобільного зв'язку, підготовку до осіннього та зимового періоду, а також до можливих відключень електроенергії. Незважаючи на можливу відсутність електрики, важливо, щоб люди мали можливість викликати швидку допомогу, поліцію або зв'язатися з рідними," - зазначив Федоров.
Він підкреслив, що регулярні відключення електрики негативно позначаються на функціонуванні мобільних мереж та якості інтернет-з'єднання, оскільки робота базових станцій операторів безпосередньо залежить від наявності електроенергії.
Читайте також: У Раді пропонують штрафувати мобільних операторів за поганий зв'язок при відключеннях світла
Проте, як зазначив міністр, оператори вже розпочали впровадження нових норм, встановлених Національним центром оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ). У зв'язку з цим, вони активно займаються придбанням та встановленням генераторів, акумуляторних батарей, а також оновлюють компоненти телекомунікаційної інфраструктури.
"Ми прагнемо усунути бюрократичні бар'єри, щоб забезпечити швидкість ухвалення рішень. Крім того, у парламенті вже подано законопроект, що вводить відповідальність за невиконання цих рішень," - зазначив Федоров.
За словами міністра, під час наради були розглянуті ключові труднощі, що виникають при реалізації вимог НЦУ, зокрема регуляторні аспекти, а також питання логістики, доставки генераторів і їх монтажу.
Ознайомтесь також: Чому в Україні відсутній зв'язок та інтернет під час відключення електроенергії: роз'яснення Мінцифри.
"Ми займатимемося вирішенням цих питань, розробили план дій та обговорили стан забезпечення зв'язком на прифронтових територіях. Україна стикається з особливими викликами у телекомунікаційній сфері, і кожен крок операторів є важливим досвідом для глобальної спільноти в контексті забезпечення стабільного зв'язку в умовах кризи", - підкреслив очільник Мінцифри.