5 основних помилок при митті автомобіля
У останні роки автомобільні мийки самообслуговування здобули величезну популярність. Здається, це справжня вигода: недорого і ефективно! Особливо в порівнянні з послугами професіоналів. Проте, перед тим як взятися за "керхер", варто пам'ятати, що миття автомобіля — це не лише проста справа, а й надзвичайно важливий процес. Один невірний крок може призвести до серйозних поломок і витрат на ремонт для вашого улюбленця.
1. Як часто митиВідома річ: людині варто приймати ґрунтовні водні процедури хоча б раз на добу. Але як часто миття слід влаштовувати улюбленій "ластівці"? Очевидно, що мити машину щодня не вийде, навіть якщо дуже захочеться. І все ж, заганяти машину на мийку хоча б раз на 1-1.5 тижні - необхідно. Не вірте розповідям про те, що шар пилу і бруду виступає "природним захистом" для лакофарбового покриття. Насправді все строго навпаки! Ба більше, що більше на автомобілі бруду, то складніше і дорожче його мити. І тим вищою є ймовірність пошкодження того самого ЛФП у процесі очищення.
2. Температурні коливання. Прямі сонячні промені є одним з основних і найнебезпечніших ворогів для будь-якого лакофарбового покриття.
Однак, в контексті миття автомобіля страшне не тільки і не стільки саме сонячне світло, скільки різкий перепад температур, що утворюється в результаті потрапляння холодної води на гарячий кузов. Стрибок з гарячого в холодне серйозно підвищує ризик утворення мікротріщин, що надалі веде до руйнування фарбувального складу, руйнування захисного шару і, як підсумок, - утворення іржі. Тому, перш ніж приступати до миття автомобіля в теплу пору року, настійно рекомендується дати кузову охолонути. У крайньому разі слід переконатися, що мийники використовують теплу, а не крижану холодну воду.
3. Недостатня сушка. Хоча влітку перепади температур можуть бути дійсно небезпечними, взимку на станціях обслуговування виникає інша проблема. Справа в тому, що працівники зобов'язані використовувати стиснене повітря для сушіння автомобілів. Проте, на жаль, не завжди роблять це достатньо якісно. В результаті, автомобіль може вийти на холод з недостатньо висушеним кузовом, що, в свою чергу, може призвести до ряду неприємностей: від пошкодження ущільнювачів і скла до неможливості відкриття кришки бензобака або навіть дверей, що ускладнює доступ до салону власного авто.
4. Вода - де не слід використовуватиДля автомобілістів ще одна актуальна проблема на мийках - це ненавмисне потрапляння води у недозволені місця, зокрема у підкапотний простір. Звичайно, очищення двигуна є важливим, але до цього процесу потрібно підходити з обережністю та ретельною підготовкою. Не рекомендується довіряти цю процедуру малознайомим майстрам. Якщо у вас виникають сумніви щодо власних навичок під час самообслуговування, краще звернутися до професіоналів для очищення підкапотної зони. Неправильне миття двигуна може призвести до серйозних наслідків, таких як пошкодження радіаторів або проблеми з електропроводкою.
5. Високий тискЩе одна тонкість, про яку в жодному разі не потрібно забувати під час власноручного миття автомобіля - це тиск води в "керхері". Підносити його надто близько хоч до кузова, хоч до елементів підкапотного простору - категорично заборонено! Тиск потоку води в деяких випадках може досягати 140 бар. Цього більш ніж достатньо для пошкодження навіть не найкрихкіших елементів конструкції, не кажучи вже про автомобільне скло, дзеркала і лакофарбове покриття кузова.