Зображення. Девід Бекхем вразив всіх своїм новим хобі.


Співвласник футбольного клубу "Інтер Маямі" Девід Бекхем здивував усіх своєю участю в рекламі фритюрниць бренду "Shark Ninja".

Згідно з даними The Sun, 49-річний англієць отримує за співпрацю з брендом 1 млн фунтів.

Це останнє медіа-захід зірки, яка також співпрацює з такими великими брендами, як "Maserati", "Tudor" (відомий виробник годинників), "AliExpress" та "Nespresso".

Джерело, близьке до Девіда, розповіло, що статки екс-футболіста "Манчестер Юнайтед" і "Реал Мадрид" оцінюють у 370 млн фунтів.

Співвласник "Інтер Маямі", в якому грає Сергій Кривцом, є пристрасним шанувальником кулінарії, про що він розповідав у документальному серіалі "Бекхем" на Netflix.

Крім того, старший син Бруклін виявляє інтерес до кулінарного мистецтва, і в одному з випусків журналу "Vogue" було представлено його YouTube-шоу під назвою "Приготування з Брукліном Бекхемом".

Related posts