Ощадбанк залишив пенсіонерку без фінансів: ситуація не була вирішена навіть через чотири місяці.


Ці фінанси були їй життєво важливі для медичних потреб та забезпечення їжі, проте тепер клієнтка "Ощадбанку" залишилася без можливості скористатися своїми коштами.

Клієнти пенсійного віку "Ощадбанку" стурбовані труднощами з отриманням готівки в банкоматах — вже чотири місяці вони очікують на повернення своїх коштів.

Цю інформацію розміщено на сайті "Мінфін", де відвідувачі мають можливість надсилати свої запити до фінансової організації.

У статті описується ситуація з жінкою, яка перебуває на пенсії і не змогла отримати 2000 грн через банкомат "Ощадбанку". Незважаючи на те, що сума була знята з її рахунку, банк до цього часу не повернув ці кошти.

Клієнтка "Ощадбанку" звернулася до співробітників установи з проханням про повернення коштів, але отримала лише тишу в відповідь: "8 липня 2024 року я намагалася зняти 2000 грн у вашому банкоматі, проте він не видав грошей, хоча сума була списана з мого рахунку. Я повідомила про цю ситуацію, написала заяву, але до теперішнього часу гроші так і не повернулися".

Ці фінанси були їй життєво важливі для медичних потреб та забезпечення їжі, проте тепер клієнтка "Ощадбанку" залишилася без можливості скористатися своїми коштами.

"Як пенсіонер, я залежу від цих грошей для свого лікування та харчування. Вже минуло чотири місяці, і справа досі не вирішена", -- попередила клієнтка.

Клієнтка "Ощадбанку" висловила своє обурення стосовно байдужості установи до труднощів, з якими стикаються пенсіонери. Вона вважає недопустимим, що їхні кошти не повертаються протягом тривалого періоду. На момент написання цієї статті банк ще не дав жодної відповіді на її запит.

За порадами "Ощадбанку", у випадку, коли ви намагаєтеся зняти гроші через банкомат або термінал самообслуговування і, незважаючи на введену суму, не отримали готівку або пристрій вимкнувся через відключення електроенергії, а вам надійшло SMS про списання коштів, необхідно терміново звернутися на гарячу лінію банку, зателефонувавши за номером 0-800-210-800.

Останні новини України:

Протягом тривалого часу жінка лікувалася в медичному закладі, а у її картках "ПриватБанку" зникло понад 10 тисяч гривень через крадіжку.

Клієнт ПриватБанку намагався зняти долари з картки, але отримав не всю суму: "Виплатили лише 75%".

Related posts