У контексті повномасштабної війни спостерігається зниження кількості маніпуляцій у регіональних ЗМІ, -- зазначила Наталія Стеблина.
На відміну від класичних ЗМІ, у регіональних телеграм-каналах спостерігається значно більший рівень замовних матеріалів.
Дослідження, проведене Інститутом демократії імені Пилипа Орлика, вказує на зменшення кількості маніпуляцій та замовних матеріалів у регіональних медіа в умовах повномасштабного конфлікту. Цю інформацію під час NAMSummit, що відбувся 19 вересня, озвучила представниця інституту Наталія Стеблина.
За її словами, до повномасштабного вторгнення (під час виборів 2019 року) рівень джинси в регіональних медіа в середньому становив 13%, а кількість не належним чином маркованої реклами -- 14%.
На даний момент дослідження вказує на те, що у 2024 році частка джинсової продукції становитиме 1,6%.
"Перед початком повномасштабної агресії деякі регіональні медіа отримували фінансування від партій, зокрема від 'ОПЗЖ'. Наразі подібних ситуацій не спостерігається", -- відзначила Стеблина.
На відміну від класичних ЗМІ, у регіональних телеграм-каналах спостерігається значно більший рівень замовних матеріалів.
"Кілька телеграм-каналів активно розповсюджують проросійські ідеї та пропаганду," -- зазначила Стеблина.
Нагадуємо, що 19-20 вересня Національна асоціація медіа організовує медіаконференцію New Age Media Summit 2024. У рамках заходу відбудуться дискусії про виклики, що стоять перед індустрією, обмін досвідом професіоналів, аналіз актуальних світових та національних трендів, обговорення етичних і професійних норм, а також презентації новаторських рішень.