У контексті повномасштабної війни спостерігається зниження кількості маніпуляцій у регіональних ЗМІ, -- зазначила Наталія Стеблина.


На відміну від класичних ЗМІ, у регіональних телеграм-каналах спостерігається значно більший рівень замовних матеріалів.

Дослідження, проведене Інститутом демократії імені Пилипа Орлика, вказує на зменшення кількості маніпуляцій та замовних матеріалів у регіональних медіа в умовах повномасштабного конфлікту. Цю інформацію під час NAMSummit, що відбувся 19 вересня, озвучила представниця інституту Наталія Стеблина.

За її словами, до повномасштабного вторгнення (під час виборів 2019 року) рівень джинси в регіональних медіа в середньому становив 13%, а кількість не належним чином маркованої реклами -- 14%.

На даний момент дослідження вказує на те, що у 2024 році частка джинсової продукції становитиме 1,6%.

"Перед початком повномасштабної агресії деякі регіональні медіа отримували фінансування від партій, зокрема від 'ОПЗЖ'. Наразі подібних ситуацій не спостерігається", -- відзначила Стеблина.

На відміну від класичних ЗМІ, у регіональних телеграм-каналах спостерігається значно більший рівень замовних матеріалів.

"Кілька телеграм-каналів активно розповсюджують проросійські ідеї та пропаганду," -- зазначила Стеблина.

Нагадуємо, що 19-20 вересня Національна асоціація медіа організовує медіаконференцію New Age Media Summit 2024. У рамках заходу відбудуться дискусії про виклики, що стоять перед індустрією, обмін досвідом професіоналів, аналіз актуальних світових та національних трендів, обговорення етичних і професійних норм, а також презентації новаторських рішень.

Related posts