Тенденції та прогнози у сфері гостинності та туризму на 2024 рік.
Які тенденції стануть актуальними у туристичній індустрії цього року. Джерело: Зображення: Freepik
Глобальні тренди роблять індустрію туризму дедалі більш привабливою та зручною для подорожуючих. Мандрівники можуть очікувати нових і захоплюючих вражень, а також позитивних спогадів після своїх подорожей.
Чого солід очікувати на 2024 рік? Про це розповіли в Social News XYZ.
Безконтактні технології
Пандемія надала поштовх до розвитку віддалених та безконтактних технологій. Таким чином, слід очікувати на збільшення таких пропозицій та ще більшу інтеграцію цифрових систем та спеціалізованих мобільних додатків.
Персоналізований досвід за допомогою ШІ
Штучний інтелект чудово допомагає у пошуку виключних та персоналізованих пропозицій чи рекомендацій. ШІ допомагатиме брендам гостинності визначати потреби та очікування клієнтів, а для мандрівників -- підбирати більш цікаві пропозиції, згідно із їх вподобаннями.
Стійкість і конкурентоспроможність
Гостинний бізнес прагне до екологічної свідомості, а саме у зменшенні відходів та сталого розвитку. Прогнозується, що саме використання матеріалів з місцевих джерел, стане стандартом у всій галузі.
Еволюція подорожей
В процесі пошуку унікальних і справжніх культурних переживань, постачальники послуг прагнутимуть вдосконалити свій сервіс, пропонуючи тематичні тури, екскурсії та майстер-класи.
Гнучкість і здатність до адаптації
Оскільки жоден із курортів не в змозі забезпечити абсолютну впевненість у 100% виконанні послуг з огляду на різні фактори, їм слід впроваджувати адаптивні бізнес-моделі. Це дозволить оперативно реагувати на зміни в ринкових умовах та запитах клієнтів.
Від віртуальності до реальності
Технологія віртуальної реальності (VR) відкриває нові можливості для мандрівників, дозволяючи їм глибше відчути атмосферу та дослідити міста, які вони відвідують. Цей інноваційний підхід у маркетингу також сприятиме кращому усвідомленню туристами місць, куди вони прямують, та їх очікувань від подорожі.