Три ключові можливості, які будуть додані після старту S.T.A.L.K.E.R. 2, але не з’являться в день виходу гри


У недавньому інтерв'ю розробники розкрили плани щодо впровадження кількох нових функцій незабаром після релізу гри. Деякі з цих можливостей будуть доступні вже в першому великому оновленні, а інші з'являться трохи пізніше. Наразі команда активно трудиться над усіма цими нововведеннями.

Перш за все варто зазначити, що це будуть повністю безплатні оновлення для тих, хто купить гру. Вони включають кросплатформні модифікації, багатокористувацьку гру та трасування променів. Крім того, трохи пізніше вийдуть сюжетні DLC.

За заявами компанії, гра матиме програмне трасування променів, хоча команда також займається впровадженням апаратного трасування:

У нас буде програмне трасування променів. Що стосується апаратного трасування, то для нас це ще занадто рано, але ми експериментуємо з цим. Ми намагаємося зробити це на дату релізу, але малоймовірно, що ви отримаєте його на старті. Але NVIDIA DLSS буде,

сказав продюсер гри Слава Лук'яненко.

Тут, імовірно, мається на увазі Lumen від Unreal Engine 5, який використовує програмну техніку трасування променів, що за бажанням може бути доповнена апаратним забезпеченням.

Не менш важлива функція, яку точно очікують гравці, - це кросплатформні моди. Розробники кажуть, що їхня франшиза стала такою популярною "не лише завдяки іграм, але й завдяки підтримці спільноти розробників модів, яка процвітала протягом останніх 15 років". Тому компанія не хоче покидати їх і готує офіційну підтримку модифікацій. "Отже, після релізу, я не можу сказати коли саме, але ми хочемо зробити це якомога ближче до дати релізу, у нас буде офіційна підтримка модів. На наступний рік ми готуємо кілька нових, цікавих ініціатив. Ми прагнемо підтримувати як ПК, так і консолі", - каже Лук'яненко.

Фахівець зі зв'язків з громадськістю Захар Бочаров поділився додатковою інформацією: "Ми вже підтримуємо модифікації через Mod.io в оригінальній трилогії. Не можу наразі підтвердити, чи буде це саме Mod.io чи щось інше для S.T.A.L.K.E.R. 2. Проблема в тому, що нинішня модингова сцена нагадує Дикий Захід: користувачам потрібно завантажувати й замінювати файли самостійно. Ми прагнемо зробити цей процес більш структурованим. На ринку існують різні інструменти для цього, такі як Steamworks, Mod.io та інші. Ми активно досліджуємо їх та працюємо над цим, намагаючись наблизити рішення до моменту релізу. Хоча не можемо гарантувати, що це буде готово вже на старті, ми докладаємо всіх зусиль, щоб встигнути вчасно".

Нарешті, завершальна, але не менш значуща функція, яка нас очікує, - це мультиплеєр. Подробиць про нього поки що небагато, однак його запуск планується після виходу основної гри.

Очікується, що це буде оновлення після випуску. Однак зараз ми зосереджені на тому, щоб максимально вдосконалити одиночний режим. Всі аспекти, пов’язані з мультиплеєром, ймовірно, будуть реалізовані в нашій пострелізній фазі, тому наразі у нас немає новин стосовно цього.

- повідомив Захар Бочаров.

З наближенням релізу в мережі з'являтиметься все більше інформації, тому, ймовірно, ми дізнаємося нові подробиці про це трохи пізніше.

Related posts