У Парижі проходить судовий процес над Жераром Депардьє у справі, пов'язаній із сексуальними домаганнями.
Суд у Парижі розглядає звинувачення в сексуальних домаганнях актора щодо двох жінок під час зйомок у 2021 році. Він відмовився брати участь в першому засіданні через стан здоров'я.
У понеділок, 28 жовтня, в Парижі розпочався судовий процес у справі французького актора Жерара Депардьє, обвинувачуваного в сексуальних домаганнях.
За кілька годин до початку першого засідання захист 75-річного актора заявив, що той не зможе взяти в ньому участь за станом здоров'я. "Лікарі заборонили йому бути присутнім на слуханнях", - сказав адвокат Депардьє в ефірі радіостанції France Info.
Депардьє звернувся з проханням перенести засідання, щоб мати змогу бути присутнім та висловитися.
Суд переніс розгляд справи на березень 2025 року.
У тексті розглядаються два інциденти, пов'язані з можливими сексуальними домаганнями, що мали місце під час зйомок у 2021 році. Дві жінки висунули звинувачення проти Депардьє, стверджуючи, що він неналежно поводився з ними на майданчику під час роботи над фільмом "Зелені віконниці". Акторові загрожує до п'яти років ув'язнення та штраф у розмірі до 75 тисяч євро. Депардьє заперечує всі звинувачення на свою адресу.
Читайте також: Путін вручив Депардьє російський паспорт
Депардьє неодноразово звинувачували в сексуальному насильстві. У квітні 2023 року про непристойну поведінку актора заявили відразу 13 жінок - акторки, статистки та візажистки. Пізніше про домагання заявила іспанська журналістка Рут Баса, яка стверджувала, що стикнулася з насильством з боку Депардьє в 1995 році, коли брала в нього інтерв'ю для журналу Cinemanía.
У відповідь на ситуацію актор П'єр Рішар, який не раз знімався в парі з Жераром Депардьє, а також колишня перша леді Франції, модель і співачка Карла Бруні, разом з ще 48 представниками французької культури висловили підтримку акторові. У спільному листі, опублікованому в грудневому номері видання Le Figaro, вони охарактеризували Депардьє як "найвеличнішого актора всіх часів" і останнього з "священних гігантів кінематографа".