Цей Porsche 911 Dakar - останній у своєму роді, і він вражає своєю красою - Радіо Максимум.
Чому літаки насправді мають білий колір: причина, яка вас здивує
Porsche 911 Dakar вражає своїм зовнішнім виглядом, навіть без яскравих кольорових схем. Тим не менше, цей спортивний автомобіль оснащений кількома ретро-елементами, включаючи дизайн, натхненний Ротманом, та стилізацію, що відсилає до ралійних гонок 1971 року, надаючи йому ще більше гоночного шику.
Проте, з усіма 2 500 одиницями моделі 911 Dakar, які вже були оголошені, компанія з гордістю завершує історію свого унікального спортивного автомобіля, підкреслюючи його стиль. Більше деталей про цю новинку представило видання Motor1.
Також зверніть увагу: Bugatti анонсувала найшвидший в світі кабріолет: до яких швидкостей він здатен розганятися.
Цей неповторний Dakar був спеціально замовлений італійським колекціонером і виготовлений командою кастомізації Porsche Sonderwunsch. Автомобіль оснащений пакетом Rallye Design Package, що включає в себе яскраву кольорову гаму, що поєднує Signal Yellow, Gentian Blue Metallic і новий відтінок Lampedusa Blue, названий на честь італійського острова в Середземному морі.
Верхня частина кузова має розкішний жовтий колір Signal Yellow, тоді як хвилеподібний акцент Lampedusa Blue відокремлює його від темнішого синього кольору Gentian Blue Metallic. Колеса пофарбовані у жовтий колір Signal Yellow та мають сині акценти Lampedusa Blue по краях ободів, і навіть світлодіодні фари мають тонке кільце Lampedusa.
Ці відтінки присутні в інтер’єрі, де акцентом виступає Signal Yellow, що підкреслює прострочку на центральній консолі, панелі приладів і дверних елементах. Логотип 911 Dakar вишитий на передніх підголівниках спортивних сидінь Sports Seats Plus в аналогічному кольорі, а навіть перемикач передач отримав елегантний акцент Signal Yellow.
У двигуні не відбулося жодних змін: Porsche 911 Dakar зберігає свою 3,0-літрову "шістку" з подвійним турбонаддувом, яка видає 475 кінських сил. Автомобіль комплектується восьмиступеневою трансмісією PDK та стандартною системою повного приводу. Для розгону до 60 миль на годину спорткару необхідно всього 3,4 секунди.
Це цікаво: Ford скорочує виробництво нових електромобілів: що стало причиною
Ліврея була виконана повністю вручну, і Porsche тісно співпрацював з клієнтом над створенням індивідуального зовнішнього вигляду. Але перед тим, як відправитися до Італії і потрапити до рук нового щасливого власника, автомобіль буде виставлений в музеї Porsche в Німеччині.