Google почав свою оборону у справі, пов'язаній із звинуваченнями в монопольній владі на ринку рекламних технологій.


Google розпочав свою оборону в судовій справі, що стосується звинувачень у незаконному монополізмі на ринку онлайн-реклами. Компанія представила свідчення, які підтверджують, що галузь є значно більш конкурентною та складною, ніж це стверджує федеральний уряд.

Цю інформацію повідомляє агентство АР.

Перший свідок, віцепрезидент з глобальних партнерств Google Скотт Шеффер, зазначив, що ринок онлайн-реклами за останні 18 років був дуже динамічним. Він також підкреслив, що технології Google постійно розвиваються, щоб відповідати на виклики, такі як боротьба зі шкідливим ПЗ та шахрайством.

Міністерство юстиції США, спільно з групою штатів, заявляє, що Google неправомірно здобув і утримує монопольні позиції на ринку технологій для купівлі та реалізації онлайн-реклами. Вони вважають, що Google маніпулює рекламними аукціонами, отримуючи до 36 центів із кожного долара з кожної угоди.

Google відповів, підкресливши, що позов від уряду має занадто обмежене визначення ринку та не враховує конкуренцію з боку соціальних платформ, таких як Facebook і Amazon. Компанія також зазначила, що Верховний суд раніше попереджав про можливі помилки у справах, пов'язаних із швидко змінюваними технологіями.

Судовий процес розпочався 9 вересня, майже через місяць після того, як суддя у Вашингтоні оголосив пошукову систему Google незаконною монополією в окремій справі.

Нагадаємо, що Apple та Google зазнали поразки в апеляційному процесі Європейської Комісії і були оштрафовані на значні суми.

Раніше ми писали, що Google.org сприятиме підвищенню рівня обізнаності української молоді щодо штучного інтелекту.

Related posts