Mercedes-Benz Actros преобразили в элитный автобус для перевозки лошадей - Auto24
Для створення вишуканого лайнера Élégance Lounge майстри ательє витратили близько 3000 годин праці. Проте не вказано, скільки спеціалістів було залучено до цього процесу. Якщо взяти до уваги 8-годинний робочий день, то на реалізацію цього проєкту пішло не менше 375 змін.
Виходячи з моделі Mercedes Actros, інженери бюро Théault разом із спеціалістами Daimler Truck France реалізували потрібні трансформації. Конструкція коневозки створена на основі 12-метрової шасі спеціальної версії Edition 2, обладнаної потужним двигуном OM 471 (12,8 л, 510 к.с.). Автомобіль має колісну формулу 6x2.
Ознайомтесь також: Репери в захваті від неймовірного тюнінгу Mercedes Actros!
Замовники мають можливість обирати від чотирьох до восьми стійл для своїх коней. Під час транспортування кожен кінь розміщується у власному боксі, розділеному перегородкою. У цих комфортних умовах елітні гніді, карі, вороні та інші парнокопитні можуть не лише стояти, а й зручно лежати.
Подібно до стандартного купейного залізничного вагона, у коневозці також є місця, розташовані поперек. Кожен відсік обладнаний вікном з ґратами, що дозволяє коням насолоджуватися краєвидами, які відкриваються за вікном під час подорожі.
Для забезпечення комфорту тварин у дорозі особлива увага приділена тепло- та звукоізоляції. Хоча не згадується про перегляд фільмів чи прослуховування музики, про інші аспекти зручності було потурбовано. Алюмінієва підлога тут додатково покрита трьома шарами: 15 мм деревини з Фінляндії, 10 мм спеціальної піни для комфорту та 10 мм гумових килимків, що забезпечують оптимальну ізоляцію.
У літню пору затишок у "мобільній конюшні" забезпечують кондиціонери або ж відкриті вікна та люки. А для холодної зими тут впроваджена конвекторна система опалення, аналогічна тій, що використовується в туристичних автобусах.
Також читайте: Водій Mercedes-Benz eActros 600 заповнив свій автомобіль пивом до відмови і три ночі безперервно їздив вулицями Мюнхена.
Вхід можливий завдяки двом складним пандусам. Один з них знаходиться ззаду, а інший - з правого боку автомобіля.
Є місце для речей у зоні для коней і під шасі, на колісній базі та в задньому звисі. Théault також пропонує додатковий кейс Tournament, який можна прикріпити до дверей багажника. Цей чохол, схвалений відповідно до Правил дорожнього руху Німеччини, пропонує простір для сідел, сідельних ковдр та іншого обладнання.
Для осіб, які супроводжують коней у дорозі, також створено усі умови. Кабіна збільшеного простору розділена на робочу та житлову зону.
У цьому автомобілі реалізовано інноваційний концепт салону-трансформера, який під час паркування оснащений механізмом для розширення простору. Під час трансформації вітальня перетворюється на простір, що нагадує оформлення розкішного прогулянкового човна, з переважанням дерев'яних елементів та світлих відтінків.
Фото: Daimler Truck AG
Модель Élégance Lounge в розкішному Actros пропонує, крім стандартних сидінь водія і переднього пасажира, ще другий ряд сидінь з двома іншими сидіннями чи навіть більшою кількістю місць. Це забезпечує додатковий комфорт під час тривалих поїздок.
Стильна та затишна спальня з вітальнею призначена для розміщення шести гостей. Інтер'єр включає сучасну кухню, що оснащена духовкою, плитою та раковиною. У ванній кімнаті є душова кабіна, туалет і бак для води об'ємом 400 літрів. Також передбачений обідній стіл для шести осіб, телевізор, система домашнього кінотеатру та навіть винний льох.
Ознайомтеся також із тим, як eActros 600 проявив себе на крайніх північних просторах: подорож до віддалених земель.
Для ночівлі ця вантажівка має шість спальних місць, які організовані на трьох двоспальних ліжках. Одне з цих ліжок знаходиться на верхньому ярусі.
Про вартість цього коневоза не повідомляється. Однак повідомляється, що це підприємство з Нормандії недавно відзначило 100-річчя. Упродовж усієї історії, починаючи з 1924 року, ательє спеціалізувалося на виготовленні транспортних засобів будь-яких розмірів для перевезення тварин, у тому числі циркових.
Нині Théault - визнаний світовий законодавець моди в сегменті машин для перевезення коней, авторитет серед заводчиків і власників коней. На невеличкому заводі працює 170 людей, щороку виготовляється майже 450 коневозів на базі комерційних автомобілів, а також близько 15 спеціального призначення вантажівок.