Німецькі автомобілі для збройних сил Росії: як, незважаючи на санкції, РФ продовжує закупівлю промислових товарів з Німеччини – дослідження.


Російська Федерація прагне максимально збільшити обсяги виробництва військової продукції на своїй території, отримуючи при цьому підтримку від виробів німецьких механічних інженерів.

Незважаючи на введені санкції, промислові вироби з Німеччини все ще постачаються до Росії.

Про це йдеться у розслідування журналістів мережі SWR, передає телеканал ARD.

2023 року до РФ було доставлено понад 300 машин, які можна використовувати для виробництва деталей транспортних засобів або боєприпасів. Часто таке постачання відбувається через Туреччину.

За даними російської митниці, на які посилаються розслідувачі SWR, станом на кінець грудня 2023 року до Росії було доставлено понад 300 вантажів від німецьких виробників. Здебільшого це великі промислові машини або так звані верстати з ЧПК. Ці машини з комп'ютерним керуванням можуть, наприклад, різати сталь, гнути листовий метал або зварювати металеві деталі повністю автоматично.

За інформацією фахівців, саме такі машини допомогли росіянам налагодити виробництво частин, боєприпасів для автомобілів, літаків. І саме Німеччина є лідером у виробництві такого обладнання, частка яких на російському ринку сягає 30%.

Завдяки відео- і фотозйомці, журналісти виявили, що компанії "Парсек", "КамАЗ", NIR та "Індустріальні рішення" в Росії постачають двигуни та компоненти для літаків і ракет російським військовим. На всіх цих виробництвах використовуються німецькі технології, які продовжували надходити і в минулому році. Існує ймовірність, що Росія отримує аналогічне обладнання і в цьому році.

Дослідники вже виявили понад 30 німецьких компаній-виробників, чия продукція була імпортована до Росії в минулому році. Багато з цих підприємств знаходяться в регіоні Баден-Вюртемберг, відомому своєю розвиненою індустрією машинобудування. Серед зазначених виробників можна виділити такі компанії, як Walter Maschinenbau, Vollmer, Fein GmbH, Heller та інші.

В більшості ситуацій автомобілі були доставлені до Росії через Туреччину.

Виробники, які стали об'єктом уваги журналістів, покладають відповідальність на посередників, стверджуючи, що саме вони порушували санкційний режим без відома німецьких підприємств.

Експерти вважають, що посилення санкцій і контроль за їх дотриманням є ключовими факторами для зупинки незаконного експорту. Хоча компанії можуть не мати точних відомостей про кінцеві пункти призначення своїх товарів, вони мають можливість легко отримати цю інформацію та вжити необхідні заходи.

Нагадуємо, що канцлер Німеччини Олаф Шольц несподівано висловив бажання обговорити ситуацію з президентом Росії Володимиром Путіним. Український аналітик розкрив мотиви, що спонукали його до цього кроку.

Related posts