Соціальна мережа X винагороджуватиме авторів за взаємодію з користувачами, які мають сині позначки.
Раніше розмір виплат визначався кількістю користувачів, які переглядали рекламу в коментарях до постів.
Соціальна платформа Ілона Маска, відома як Х, планує внести корективи у виплати для перевірених користувачів. Цю інформацію повідомляє TechCrunch.
Якщо раніше автори отримували компенсацію за розміщення реклами у своїх коментарях, то тепер X здійснюватиме виплати безпосередньо, враховуючи взаємодію користувачів X Premium з їхнім контентом.
"Чим більше підписок Premium, тим вищий дохід ви зможете отримати," -- зазначено в повідомленні X.
Окрім цього, у компанії заявили, що кількість преміум-підписників зростає, а тому дохід зростатиме теж.
Компанія не уточнює, чи планує вона здійснювати контроль над цією системою, щоб уникнути появи так званих приманкових постів, які спрямовані на залучення коментарів.
Як зауважує TechCrunch, такий крок Х з'явився напередодні виборів у США, тож може спричинити зростання кількості таких дописів на політичну тематику, включно з дезінформацією.
Улітку 2023 року платформа X вперше запровадила виплати для перевірених користувачів. На той момент суми компенсацій визначалися в залежності від кількості людей, які переглядали рекламу у відповідях на пости.
Багато брендів вилучили свою рекламу з X після того, як вона почала з'являтися поруч із неприйнятним контентом на платформі, зокрема з пронацистськими тезами, наприклад, цитатами Гітлера чи запереченням Голокосту. Крім того, у жовтні 2023 року частина компаній, зокрема Apple, IBM, Warner Bros., Walt Disney, Paramount та Sony Pictures, тимчасово призупинила рекламні контракти з Х після того, як Ілон Маск підтримав антисемітське висловлювання одного з користувачів. Бізнесмен назвав "фактичною правдою" допис про те, що єврейські спільноти нібито "поширюють ненависть до білих людей".
У той час компанія Ілона Маска X Corp. ініціювала юридичні дії проти громадської організації Media Matters for America, яка викрила цю інформацію, звинувативши її у "недобрих" спробах відштовхнути рекламодавців від соціальної мережі.
У лютому 2024 року соцмережа X оголосила, що рекламодавці зможуть розміщувати оголошення поруч із певними акаунтами, аби реклама не опинилася біля суперечливого чи образливого контенту.